Δωρεάν αποστολή & αλλαγή σε όλες τις παραγγελίες.

Δωρεάν επιστροφή μέσα σε 30 ήμερες.

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις. Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Το έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε. Στην περίπτωση που δεν έχετε πλέον το συγκεκριμένο έντυπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο email info@dahood.gr ή στο 2384 024 179. Συμπληρώνοντας το έντυπο παρακαλώ επιλέξτε μία από τις παρακάτω επιλογές:

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ:
Μπορείτε να επιλέξετε ένα πιστωτικό κουπόνι για να χρησιμοποιήσετε για μια νέα παραγγελία. Ο κωδικός του πιστωτικού κουπονιού θα έχει την ίδια αξία με τα προϊόντα που επιστρέφετε. Θα λάβετε τον κωδικό μέσω email, SMS ή Viber μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής του δέματός σας. Μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό στο ειδικό πεδίο κατά την ολοκλήρωση της νέας παραγγελίας. Ο κωδικός παραμένει ενεργός για 18 μήνες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Μπορείτε να επιλέξετε την επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Αφού ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω email. Το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή (5€) θα αφαιρείται από το ποσό που θα επιστραφεί.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Υλικά που θα χρειαστείτε:

  1. Η αρχική συσκευασία των προϊόντων
  2. Η φόρμα επιστροφής που παραλάβατε με την παραγγελία σας
  3. Μια courier bag ή σακούλα για την τοποθέτηση των επιστρεφόμενων προϊόντων

Οδηγίες:

Βήμα 1: Τοποθετήστε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία

Προτού τοποθετήσετε τα προϊόντα στη συσκευασία, βεβαιωθείτε ότι είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχουν υποστεί ζημιά. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβατε. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Αυτό περιλαμβάνει το κουτί, τις ετικέτες και οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ συνοδεύει το προϊόν.

Βήμα 2: Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Βήμα 3: Τοποθετήστε τα προϊόντα και τη φόρμα επιστροφής στη courier bag ή σακούλα

Μόλις έχετε τοποθετήσει τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία, τοποθετήστε τα προϊόντα και την φόρμα επιστροφής μέσα στην courier bag ή σακούλα.

Βεβαιωθείτε πως η courier bag ή σακούλα είναι κλεισμένη και ασφαλής για τη μεταφορά.

Είναι πολύ σημαντικό να μην καταστρέφετε την εργοστασιακή συσκευασία (κουτί) των παπουτσιών. Η αρχική συσκευασία παρέχει την κατάλληλη προστασία και αποτελεί μέρος της αξίας του προϊόντος. Η χρήση της σωστής συσκευασίας μειώνει τον κίνδυνο ζημιάς κατά την επιστροφή και εξασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα της υπηρεσίας μας.

Μην γράφετε ή κολλάτε τίποτα στα κουτιά των παπουτσιών:
Απλά μην γράφετε ή κολλάτε ετικέτες, voucher ή άλλα υλικά στην εργοστασιακή συσκευασία των παπουτσιών. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Αποφύγετε να τυλίγετε τα κουτιά με ταινία συσκευασίας:
Μην τυλίγετε τα κουτιά των παπουτσιών με ταινία ή άλλα υλικά. Η ταινία μπορεί να προκαλέσει ζημιές στο κουτί. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.


 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε πίστωση (κωδικό κουπονιού) θα λάβετε email, Viber ή Γραπτό Μήνυμα (sms) με το «πιστωτικό κουπόνι» σας κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούργια παραγγελία. Το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία αγοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) υπάρχει κόστος μεταφορικών επιστροφής που ανέρχεται στα 5€ (πέντε ευρώ). Το ποσό αυτό θα σας αφαιρεθεί κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

  • Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις, με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους σε Ρούχα & Αξεσουάρ και στην εργοστασιακή τους συσκευασία σε Παπούτσια, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.

  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της επιχείρησης. Η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

  • Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική η ΕΛΤΑ Courier με και δεν γίνονται δεκτά δέματα από άλλες εταιρείες.

  • Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, κατά παράβαση του παραπάνω, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Για να μην υπάρξει η χρέωση των 5€, θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει γραπτώς με ηλεκτρονική αλληλογραφία (στο email info@dahood.gr) κατά την αποστολή του δέματος. Σε αυτό το email θα πρέπει να μας παρέχετε τον αριθμό αποστολής του δέματος, τη μεταφορική εταιρεία με την οποία έχει σταλεί το δέμα. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, η επιχείρηση μας δεν θα σας επιβαρύνει με το κόστος των μεταφορικών (5€) κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπως μη έγκαιρης ή ελλιπούς ενημέρωσης, η επιχείρηση μας θα σας επιβαρύνει εξ ολοκλήρου με το κόστος των μεταφορικών (5€) σύμφωνα με τη συνήθη και μοναδικά αποδεκτή διαδικασία. Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
  • Για την επιστροφή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

  • Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής να σημειωθεί ως τόπος παράδοσης η διεύθυνση Χρυσοστόμου Σμύρνης 10 Αριδαία Πέλλας Τ.Κ 58400 Τηλέφωνο: 2384 024 179

  • Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, κάλτσες, καλλυντικά, σκουλαρίκια, πετσέτες και συναφή προϊόντα.

  • Στα μαγιό δεχόμαστε αλλαγές υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής.

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί και πληρωθεί στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, το δικαίωμα επιστροφής δεν εφαρμόζεται εξ αποστάσεως, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε εξ αποστάσεως. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, εντός 10 ημερών, αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα.

  • Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Eurobank. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε τρίτη τράπεζα, εκτός της Eurobank. Η επιχείρηση μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η επιχείρηση μας οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

  • Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.
TOP
Bestsellers:

ΚΑΛΑΘΙ 0

ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ 0

Malcare WordPress Security